BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Naujienos

37 Viso įrašų
Nustatyti puslapyje rodomų įrašų skaičių
iki
Rodyti viską
Rodyti pilną sąrašą Atkreipkite dėmesį! Jūs pasinaudojote įrašu filtru, todėl matote susiaurintą sąrašą
Klasifikuojamųjų apgyvendinimo paslaugų teikėjai kviečiami teikti paraiškas INVEGAI dėl dalinio pastoviųjų išlaidų kompensavimo arba vienkartinės išmokos

Nacionalinė plėtros įstaiga „Investicijų ir verslo garantijos“ (toliau – INVEGA), siekdama sumažinti dėl COVID-19 pandemijos susidariusias klasifikuojamųjų apgyvendinimo paslaugų teikėjų išlaidas dėl išaugusių komunalinių paslaugų kainų ir sumažėjusių klientų skaičiaus, kartu su Ekonomikos ir inovacijų ministerija, pradeda teikti kompensacijas ir vienkartines išmokas. Dėl priemonės „Dalinio pastoviųjų išlaidų kompensavimo ar vienkartinės išmokos klasifikuojamųjų apgyvendinimo paslaugų teikėjams“ klasifikuojamųjų apgyvendinimo teikėjai gali kreiptis iki 2022 m. gegužės 16 d.

Paskelbtas priemonės „Subsidijos verslo pradžiai“ rezervinis projektų sąrašas
2022 m. balandžio 19 d. / UAB „Investicijų ir verslo garantijos“

Nacionalinė plėtros įstaiga „Investicijų ir verslo garantijos“ (toliau – INVEGA) informuoja apie sudarytą rezervinį priemonės „Subsidijos verslo pradžiai“ projektų sąrašą. Įmonių pateiktos paraiškos, esančios šiame sąraše, bus pradėtos vertinti.

Atmintinė verslui: ką reikėtų žinoti apie valstybės ir nereikšmingą (de minimis) pagalbą

Verslas, norėdamas pasinaudoti nacionalinės plėtros įstaigos „Investicijų ir verslo garantijos“ (toliau – INVEGA) administruojamomis priemonėmis, susiduria su tokiais terminais, kaip – valstybės pagalba ar nereikšminga (de minimis) pagalba. Šias sąvokas verslo atstovui vertėtų žinoti, nes kiekvienai pagalbos formai yra taikomi atitinkami reikalavimai, kuriuos verslas turėtų įsivertinti prieš kreipdamasis į INVEGĄ.

Grįžtamasis klientų ryšys – didelis indėlis gerinant klientų patirties kokybę

Kiekvienai įmonei svarbu ne tik įgyvendinti įmonės tikslus, tačiau turėti ir patenkintus klientus. Ne išimtis ir nacionalinė plėtros įstaiga „Investicijų ir verslo garantijos“ (toliau – INVEGA), kuri jau kelerius metus vykdo klientų patirties apklausas ir matuoja klientų, kurie rekomenduotų įmonės paslaugas, indeksą (toliau – NPS). Kad ši apklausa yra naudinga ne tik INVEGAI, bet ir klientams, parodė keli paskutiniai pandemijos metai, kuomet buvo pradėta teikti gerokai daugiau tiesioginių paslaugų verslui.

INVEGA per 2021 m. verslams kompensavo palūkanų už beveik 14 mln. Eur

Nacionalinė plėtros įstaiga „Investicijų ir verslo garantijos“ (toliau – INVEGA) per 2021 metus Lietuvos smulkiajam ir vidutiniam verslui kompensavo palūkanų už beveik 14 mln. Eur ir priėmė teigiamų sprendimų kompensuoti palūkanas už daugiau kaip 28 mln. Eur. Iš viso nuo 2016 m. iki šių metų vasario 24 d. įmonėms jau kompensuota daugiau kaip 43 mln. Eur palūkanų. Šia priemone nuo 2022 m. pradžios atnaujintomis sąlygomis ir toliau gali naudotis smulkiojo ir vidutinio verslo atstovai.

Artimiausi renginiai

Buvęs Kitas
Liepa 2022
Pr An Tr Ke Pe Še Se
27 28 29 30
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Sekite naujienas

RSS